Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli.
Rok szkolny 2013/2014
Sieć nr 1: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły
Koordynator sieci: Cezariusz Rudyk.
Sieć nr 2: Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole
Koordynator sieci: Małgorzata Grzesiak
Sieć nr 3: Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych
Koordynator sieci: Janina Hładyk
Sieć nr 4: Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki?
Koordynator sieci: Bożena Charkiewicz
Sieć nr 5: Jak radzić sobie ze szkolną absencją – bezpieczeństwo w szkole
Koordynator sieci: Beata Bodziona
Sieć nr 6: Praca z nowoczesnymi technologiami TIK (rok I) – bezpieczny internet
Koordynator sieci: Krzysztof Dudek
Sieć nr 7: Multimedia na lekcjach przedmiotów humanistycznych
Koordynator sieci: Alina Jarosz
Sieć nr 8: Nowoczesna biblioteka
Koordynator sieci: Beata Książkiewicz
Sieć nr 9: Przygotowanie dziecka do szkoły
Koordynator sieci: Urszula Galas
Sieć nr 10: Skuteczne metody pracy z dzieckiem 6-letnim w szkole
Koordynator sieci: Joanna Szkudlarek
Rok szkolny 2014/2015
Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli
rok szkolny 2014/ 2015
Lp. | Tytuł sieci | Koordynator |
1. | Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły | Cezariusz Rudyk |
2. | Szkoła dla wszystkich – edukacja włączająca uczniów niepełnosprawnych | Małgorzata Grzesiak |
3. | Praca z nowoczesnymi technologiami TiK – WebQuest, e-lerning | Krzysztof Dudek |
4. | Praca z nowoczesnymi technologiami TiK – tablica multimedialna | Jacek Żojdzik |
5. | Profilaktyka agresji i przemocy w szkole/ przedszkolu | Beata Bodziona |
6. | Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? | Joanna Szkudlarek |
7. | Jak wykorzystać wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego z przedmiotów humanistycznych do rozwoju pracy własnej i szkoły? | Beata Książkiewicz |
8. | Jak wykorzystać wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego z matematyki do rozwoju pracy własnej i szkoły? | Iwona Sosnowska |
9. | Wychowanie fizyczne jako element edukacji zdrowotnej | Marta Szymańska |
10. | Rozwijanie inteligencji emocjonalnej u dzieci przedszkolnych | Urszula Galas |
W ramach wszystkich działających sieci nauczyciele:
1. Wezmą udział w spotkaniach prowadzonych przez koordynatorów sieci i 4
( 2 wykłady i 2 warsztaty) spotkaniach prowadzonych przez ekspertów zewnętrznych.
2. Będą pracowali na platformie informatycznej ORE www.doskonaleniewsieci.pl